دوازدهمین جایزه علیمحمدی در فیزیک - ۱۴۰۲
ویژه رساله‌های برتر دکتری فیزیک در ایران




پژوهشگاه دانش‌های بنیادی با همکاری انجمن فیزیک ایران از سال ۱۳۹۰ به رساله‌های برتر دکتری فیزیک که در داخل کشور تهیه شده باشند جایزه‌ای به نام «جایزۀ علیمحمدی» اعطا می‌کند. این جایزه به پاس خدمات علمی و دانشگاهی شهید دکتر مسعود علیمحمدی استاد فقید دانشگاه تهران و اولین دانش‌آموختۀ دکتری فیزیکِ داخل کشور، از جمله نقش مؤثرش در زیرساخت علمی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و تلاش‌های وی برای برپایی تحصیلات تکمیلی در ایران، به نام او نامگذاری شده است.

شرايط شرکت و نحوه انتخاب :
این جایزه در سال ۱۴۰۲ به رساله‌های دکتری برگزیده در رشتۀ فیزیک که در داخل کشور تهیه شده و طی سال‌های ۱۳۹۸ الی ۱۴۰۱ مرحلۀ دفاع را گذرانده باشند، اعطا می‌شود.
برای ورود به مرحلۀ داوری، لازم است کارهای پژوهشی انجام‌شده در دورۀ دکتری و رسالۀ حاصل از آن، به تشخیصِ حداقل سه عضو هیئت علمیِ استادیار به بالا، که استاد راهنمای رسالۀ دکتری نیز یکی از آنان است، به عنوان «رسالۀ ممتاز» شناخته شده باشد. نامزدی هر شرکت‌کننده باید کتباً توسط استاد راهنما با ذکر اطلاعات مربوط به متقاضی، دلایل، مستندات، و مقالات مستخرج از رساله اعلام شود توصیه‌نامۀ حداقل ۲ استاد تأییدکنندۀ دیگر می‌بایست پس از ثبت نام متقاضی توسط اساتید به آدرس پست الکترونیکی amprize@ipm.ir ارسال شود.

ثبت‌نام متقاضی و بارگذاری مدارک و مستندات، لازم است تا تاریخ ۱۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۲در پایگاه اینترنتی زیر انجام شود.


ثبت نام در نشانیhttp://ipm.ir/alimohammadi

رساله‌های برتر پس از بررسی مدارک ارسالی و استفاده از نظرات مشاوران علمی انتخاب می‌شوند.

برای شروع فرایندثبت اطلاعات و ثبت‌نام، ضروری است متقاضیان ایمیلی به شرح ذیل را به آدرس پست الکترونیکی amprize@ipm.ir ارسال نمایند.

نمونه متن: اینجانب ........ با کد ملی ........ و شماره تلفن همراه ........ متقاضی اخذ کد ثبت‌نام بابت «دوازدهمین جایزهٔ علیمحمدی در فیزیک» هستم.




برای مشاهده و دانلود فایل PDF پوستر این جایزه روی تصویر بالا کلیک کنید.


برندگان دوره‌های قبل:












آمار بازدید: ۱۲۶۲۰
همرسانی این مطلب را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید:



صفحه انجمن فیزیک ایران را دنبال کنید





حامیان انجمن فیزیک ایران   (به حامیان انجمن بپیوندید)
  • پژوهشگاه دانش‌های بنیادی
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • دانشکده فیزیک دانشگاه تهران

کلیه حقوق مربوط به محتویات این سایت محفوظ و متعلق به انجمن فیریک ایران می‌باشد.
Server: Iran (45.82.138.40)

www.irandg.com