حمایت از انجمن فیزیک ایران


بسته‌های حمایتی از انجمن فیزیک ایران
 
تاریخ تهیه ۱۳۹۶.۱۱.۱۶
 

انجمن فیزیک ایران، یکی از پرسابقه‌ترین و فعال‌ترین انجمن‌های علمی کشور است که با بیش از 10000 عضو ارتباط خوبی با جامعه دانشگاهی دارد. این انجمن با برگزاری حدود ۴۰ همایش تخصصی و ملی سالانه حضور فعالی در جامعه علمی کشور دارد و به طور متوسط بیش از 11000 نفر در روز از وبگاه آن بازدید می‌کنند. از آن جا که سیاست کلی انجمن فیزیک ایران با تکیه بر فعالیت‌های حرفه‌ای بر حفظ استقلال مالی استوار است، این انجمن  بسته‌های پیشنهادی با هدف جلب حمایت مالی از مراکز علمی، پژوهشی، صنعتی و خدماتی طراحی کرده است.

بسته حمایتی نوع ۱: میزان حمایت سالیانه مبلغ 75 میلیون تومان است که برای مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی 35% تخفیف در نظر گرفته می شود، به ازای دریافت این حمایت برای مدت یکسال نام موسسه و لوگوی آن در تمام صفحات وبگاه انجمن به عنوان سازمان حامی ظاهر خواهد شد. به علاوه نام و لوگوی مراکز حامی در تمام پوسترهای فعالیت‌های انجمن در طی این یک سال و همچنین مقاله نامه‌های مربوطه به عنوان حامی انجمن فیزیک آورده خواهد شد.

بسته حمایتی نوع ۲: میزان حمایت سالیانه مبلغ 40 میلیون تومان است که برای مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی حامی 25% تخفیف در نظر گرفته می شود. به ازای دریافت این حمایت برای مدت یکسال نام موسسه و لوگوی آن در تمام صفحات وبگاه انجمن به عنوان حامی انجمن فیزیک آورده خواهد شد. به علاوه نام و لوگوی حامی در  تمام پوسترها و مقاله نامه‌های مربوط کنفرانس سالانه فیزیک، گردهمایی سالانه و تمام همایش های یک شاخه تخصصی به انتخاب حامی، در طی  یک سال آورده خواهد شد.

بسته حمایتی نوع ۳:‌ میزان حمایت سالیانه مبلغ 10 میلیون تومان است که برای مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی حامی 35% تخفیف در نظر گرفته می شود. به ازای دریافت این حمایت برای مدت یکسال نام موسسه و لوگوی آن در صفحه یکی از شاخه های تخصصی انجمن به انتخاب حامی به عنوان حامی انجمن آورده خواهد شد. به علاوه نام و لوگوی حامی در تمام پوسترهای فعالیت‌های شاخه‌ی فوق  و همچنین مقاله‌نامه‌های مربوطه در طی یک سال آورده خواهد شد.

بسته حمایتی نوع ۴:‌ حمایت از یک فعالیت خاص به انتخاب حامی، میزان حمایت برای یک فعالیت با توافق طرفین است. که  به ازای دریافت  نام موسسه و لوگوی حامی در پوستر و مقاله نامه‌های فعالیت (در صورت وجود) به عنوان سازمان حامی ظاهر خواهد شد.


بدیهی است که این بسته ها فقط به مراکزی ارائه می‌شود که فعالیت حرفه‌ای آنها با اهداف و فعالیت‌های انجمن فیزیک ایران در تضاد نباشد و انجمن در قبول یا رد پیشنهاد حمایت کاملا آزاد است.



آمار بازدید: ۹۸۲۹
همرسانی این مطلب را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید:



صفحه انجمن فیزیک ایران را دنبال کنید





حامیان انجمن فیزیک ایران   (به حامیان انجمن بپیوندید)
  • پژوهشگاه دانش‌های بنیادی
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • دانشکده فیزیک دانشگاه تهران

کلیه حقوق مربوط به محتویات این سایت محفوظ و متعلق به انجمن فیریک ایران می‌باشد.
Server: Iran (45.82.138.40)

www.irandg.com