شرح خبر


باشگاه فیزیک تهران یکی از باسابقه‌ترین فعالیت‌های ترویج علم انجمن فیزیک ایران است که از سال 1379 به همت آقای دکتر رضا منصوری پایه‌گذاری شد. این باشگاه برای ایجاد ارتباط با جامعه و علاقه‌مندان به علم فیزیک به‌خصوص دانش‌آموزان سال‌های آخر دبیرستان، دبیران و دانشجویان تمامی رشته‌های مرتبط به فیزیک، طراحی شده است و در برنامه‌های آن، سخنرانان حرفه‌ای، به بیان یافته‌های فیزیک به زبان ساده می‌پردازند.
این باشگاه پس از یک وقفه سه ساله در سال ۱۳۸۵، از آذرماه سال 1388 با تلاش و همت آقای دکتر محمدرضا اجتهادی، بدون‌وقفه و به میزبانی دانشکده فیزیک دانشگاه تهران برگزار شده است.
آقای دکتر خسرو حسنی مسئولیت برگزاری باشگاه را از سال 1393 به‌عهده گرفتند و آن‌را به بهترین نحو اداره کردند. بنا به درخواست آقای دکتر حسنی، برای سپردن مسئولیت باشگاه فیزیک تهران به یکی‌دیگر از همکاران، انجمن فیزیک ایران از آقای دکتر صادق رئیسی دعوت کرد که مسئولیت باشگاه را بپذیرد. همچنین آقای علی فرنودی که سال‌هاست با باشگاه فیزیک تهران همکاری‌ صمیمانه دارد، ایشان را در برگزاری یاری خواهند کرد.
با سپاس از زحمات و تلاش‌های آقای دکتر خسرو حسنی برای برگزاری پیوسته باشگاه تا یکصدوشصتمین، انجمن فیزیک ایران از آقای دکتر صادق رئیسی و آقای علی فرنودی برای پذیرفتن این مسئولیت بسیار سپاس‌گزار است و برایشان آرزوی موفقیت دارد.





نویسنده خبر: سمانه کیایی
کد خبر :‌ 2622

آمار بازدید: ۲۳۸
همرسانی این خبر را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید:
«استفاده از اخبار انجمن فیزیک ایران و انتشار آنها، به شرط
ارجاع دقیق و مناسب به خبرنامه‌ی انجمن بلا مانع است.»‌


صفحه انجمن فیزیک ایران را دنبال کنید




حامیان انجمن فیزیک ایران   (به حامیان انجمن بپیوندید)
  • پژوهشگاه دانش‌های بنیادی
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • دانشکده فیزیک دانشگاه تهران

کلیه حقوق مربوط به محتویات این سایت محفوظ و متعلق به انجمن فیریک ایران می‌باشد.
Server: Iran (45.82.138.40)

www.irandg.com