شرح خبر

جایزه 2019 دانشگاه کلتک برای بهترین تدریس به نام جایزه فایمن به علی حاجی میری استاد مهندسی برق و مهندسی پزشکی بخش علوم کاربردی و مهندسی کلتک اعطا شد.

حاجی میر برنده جایزه 2019 فایمن

حاجی میری که از سال 1998 در کلتک تدریس می کند از طرف دانشجویان کارشناسی، تحصیلات تکمیلی و اعضای هیات علمی کاندید دریافت این نشان شده است. حاجی میری دو درس "مدارها و سیستم ها" و درس "طراحی مدارهای آنالوگ" را ارائه می دهد به گواه دانشجویان هر دو درس از موضوعات سخت و چالش برانگیز هستند در حالی که حاجی میری با شور و شوق، حس طنز و بینش عمیق خود به این موضوعات جان می بخشد.

علی حاجی میری دانش آموخته ی کارشناسی از دانشگاه صنعتی شریف در سال 1994 است. کارشناسی ارشد و دکتری خود را به ترتیب در سال های 1996 و 1998 از استنفورد دریافت کرده است و از همان سال تاکنون در کلتک مشغول به تحقیق و تدریس است. موضوع تحقیقاتی استاد حاجی میری مدارهای مجتمع است با رویکردها و کاربردهای متفاوت آن در رشته های متفاوت از جمله بیوتکنولوژی، ارتباطات، ساخت حسگرها و ... حاجی میری که جوایز متعددی از جمله جایزه NSF Carreer Award و IBM Faculty Partnership Award را در کارنامه خود دارد در آزمایشگاههای بل، نیمه‌هادی‌های فیلیپس و سان مایکروسیستمز کار کرده‌است. در ۳۲ سالگی بعنوان یکی از ۳۵ نوآور برتر زیر ۳۵ سال جهان انتخاب شد و هم اکنون عضو پیوسته آی تریپل ای است.

منبع خبر جایزه فایمن: وبگاه کلتک



نویسنده خبر: شانت باغرام
کد خبر :‌ 2763

آمار بازدید: ۲۴۴
همرسانی این خبر را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید:
«استفاده از اخبار انجمن فیزیک ایران و انتشار آنها، به شرط
ارجاع دقیق و مناسب به خبرنامه‌ی انجمن بلا مانع است.»‌


صفحه انجمن فیزیک ایران را دنبال کنید




حامیان انجمن فیزیک ایران   (به حامیان انجمن بپیوندید)
  • پژوهشگاه دانش‌های بنیادی
  • دانشگاه صنعتی شریف
  • دانشکده فیزیک دانشگاه تهران

کلیه حقوق مربوط به محتویات این سایت محفوظ و متعلق به انجمن فیریک ایران می‌باشد.
Server: Iran (45.82.138.40)

www.irandg.com